אבישי יצחק, בן משה וסיגלית, נולד בי`ד בסיוון תשמ`ו (21.06.1986). גדל בפתח תקווה ובהמשך בעיר אלעד, אליה עברה המשפחה.

בתקופת התיכון למד בישיבה התורנית-לאומית `למרחב` בפתח תקווה, והמשיך לחמש שנות לימוד תורה בישיבת ההסדר בקריית שמונה. בתוך שנים אלו שהה גם ביישוב ניסנית שהיה בגוש קטיף יחד עם חבריו לישיבה, שם עשו חסדים רבים, עזרו למשפחות, חיזקו ועודדו.
מהישיבה יצא אבישי למסלול של ההסדר בצה`ל. הוא שירת בחיל התותחנים וגם שם הצטיין ובלט במעשיו הטובים, כמו לעזור לחבר בודד או להתנדב למשימות, והכול בצניעות ובענווה.

אבישי נשא לאישה את מוריה ובני הזוג קבעו את ביתם ביישוב בית חג`י שבדרום הר חברון. לאחר החתונה הוא עבר ללמוד בישיבת `שבי חברון` אשר בעיר האבות. כמו כן הוא למד במכללת `ליפשיץ` בירושלים, והיה לקראת סיום לימודי תואר ראשון בחינוך.
אבישי היה אדם משכמו ומעלה. בכל מקום שהיה בו, ואפילו לזמן קצר, השפעתו הייתה רבה ועוצמתית. היה בעל מידות אציליות, חבר אמת, מקשיב, תומך ועוזר לכל מי שצריך. והכי חשוב, את הכול עשה בנחת ובשמחה.

ביום שלישי בערב, אור לכ`ב באלול תש`ע (31.08.2010), לאחר סיום הלימוד בישיבה, נסע אבישי כטרמפיסט במכוניתם של בני הזוג אימס, שכניו ליישוב, מקריית ארבע ליישוב מגוריהם. במהלך הנסיעה אל בית חג`י תקפו מחבלים את המכונית בירי, ממנו נרצחו כל ארבעת יושבי הרכב.

אבישי יצחק היה בן 24 במותו. הובא למנוחת עולמים בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. הותיר אישה, הורים ואחים.

© כל הזכויות שמורות
סגור